Zrod draka: část 6. a BONUS! (Adventure mapa)

[singlepic id=712 w=700 h=77 float=center]

Království Irrion.

Dříve součást Impéria Morsar.

Sídlo barbarských králů severu.

Praví se, že právě na tomto místě nalezl Stratég Thecio posledního z trpaslíků.

Stalo se tak poté, co nalezl princeznu Inyare a rozdělil svou družinu.

Pokud se tedy dá věřit mýtům.

(Mýty a legendy země Irrion, předmluva)

„Zatracená zima!“

Princezna očividně ztrácela náladu.

Nedivil jsem se jí. Plazili jsme se do kopce, zavátého sněhy a bičovaného větry a to člověka nikdy příliš nepotěší. Přestože jsme si najali průvodce, šli jsme pekelně pomalu. Shaggred byl mohutný muž, možná o hlavu vyšší než Hwindar, a přinejmenším stejně mohutný, byl to vlastně ten největší člověk, jakého jsem kdy viděl a v horách se vyznal, princezně však z nějakého důvodu nebyl sympatický. Ve skutečnosti se sice neměla čeho bát, muž byl jen jeden a jeho zbraní byla jen kamenná sekera, přesto si jej při každé příležitosti podezřívavě prohlížela.

„Konečně,“ zafuněl Gersitir a vyčerpaně se posadil na hroudu sněhu. Byli jsme na vrcholu. Nebyl z nejvyšších, ale měli jsme z něj krásný výhled. Hodil jsem svůj ranec na zem, až v něm obsidiánové pláty zaskřípaly a posadil jsem se vedle kováře.

Černofialovou zbroj jsem vyzkoušel, jednou v noci, když ostatní spali. Létání je krásné, ale ještě jsem se ho nenaučil ovládat. Krom toho, potřebuji průvodce, abych se dostal k trpaslíkovi, nehledě na to, že musím chránit princeznu.

„Kam teď?“ zeptal jsem se obra. „Rovnou dolů,“ zasmál se Shaggred: „ale na opačnou stranu hor.“ Mávl svou tlapou někam před sebe. „Jednou jsem trpaslíka viděl, proměnil si celou horu v pevnost. Žije tam už pár let a s nikým se nestýká. Vezmeme to vododráhou.“

„Vododráhou?“ princezna se zamračila: „co to je?“

Obrovitý horal beze slova ukázal na horskou říčku, stékající do údolí.

„To myslíš vážně?“ princezna neměla daleko k hysterii. Koneckonců, i Gersitir při pohledu na strmě se svažující tok mírně pobledl. Ani já jsem neměl daleko k obavám, ale Hwindarův pohled byl plný šílené touhy tuto cestu vyzkoušet. Co jsem jej znal, nebál se ničeho a nikoho. „Je to… bezpečné,“ hledal Irrionec chvíli to správné slovo: „a rychlé. Ten tok je upravený pro malé čluny. A voda nezamrzá. Koryto je podložené těmi svítícími Netherskými kameny. Navíc se díky tomu dá cestovat i v noci.“

„V noci? Který hlupák to kdy zkoušel?“ neovládl se Gersitir.

„No, tak třeba já,“ usmál se horal.

„Dobrá, pojedeme vododráhou,“ rozhodla princezna. Krev císaře se přece jen nezapře. Gersitir sice hlasitě bručel, ale nakonec Shaggredovi uvěřil. Došli jsme až k nástupnímu místu a vklouzli jsme do člunů. Horal zatáhl za páku. Bál jsem se, že písty budou zamrzlé, ale nakonec se před námi vodní branka rozevřela.

Byla to šílená jízda.

Mírně se to podobalo rychlodráze, bylo to však mnohem nebezpečnější. Princezna ani jednou nezaječela, Gersitir však celou dobu hlasitě klel a Hwindar se smál. Já jsem se snažil zůstat klidný, přestože člun sebou házel a často téměř narazil do břehu. Vítr nám svištěl okolo uší a proudy vody nás strhávaly dál a dál, dolů ze svahu.

A pak jsme zničehonic byli dole.

Hwindar se usmíval: „Nezajdem si tam ještě jednou?“ slyšel jsem ho říct, zatímco jsem se soukal z člunu. Gersitirovi se na tváři zračila čirá úleva a princezna se dokonce trochu usmívala. Popravdě řečeno bych to také možná ještě někdy vyzkoušel, ale v létě. Od mrazivého větru mi obě tváře zmrzly na kost.

K trpaslíkovi jsme dorazili nazítří.

Shaggred se s námi rozloučil několik hodin předtím a odešel s našimi smaragdy. Bylo jich více, než se obvykle platilo průvodci, přesto jsem měl dojem, že jeho služby byly cennější. Princezna nakonec jeho odchodu skoro litovala. Horal však zůstat nechtěl; do léta ještě zbýval nějaký čas a kšeft je kšeft.

Došli jsme až k bráně do hory, ale ta byla zavřená.

Strávili jsme tam několik hodin, ale jakkoli jsme volali, cokoli jsme zkoušely, vrata se ani nehnula.

Pak se to stalo.

Z lesa se náhle vynořila skupina pěti mužů.

Drak a plamen.

„U Notche!“

Hwindar pokročil dopředu a Gersitir vytáhl kladivo.

Jednoho z nich jsem poznal: „Kapitán Erenion,“ nesl nějaký vak.

Opovržlivě se uklonil: „Stratég Thecio,“ usmál se: „vezmu si vaši hlavu. Jo a tu princeznu taky.“

Podíval jsem se těm mužům do očí. Herobrine buď zatracen, tohle jsou zabijáci.

„Předpokládám, že tomuhle jste zaplatili vy,“ s vaku se vykutálela Shaggredova hlava. „Zabil Deinala,“ poznamenal kapitán, „nepříjemný tvor.“

Hodil jsem princezně svůj luk a šípy, zatímco jsem vytáhl svou hůl. „Za císaře! Pro říši!“ moji muži se vrhli vpřed a já s nimi. Mohl jsem jen doufat, že princezna umí zacházet s lukem. „Ulgrich! Vynion!“ zařval Erenion a jeho muži vytáhli své zbraně.

Mezi princeznou a Erenionovým lukostřelcem se rozpoutal střelecký souboj. Gardista byl zkušenější, princezna však měla lepší luk.

Hwindar bojoval se dvěma protivníky najednou. Stal se personifikovanou Zuřivostí a jeho útoky se rozmazaly v jediný ocelový vír.

Gersitir bojoval s jedním gardistou, pomáhal mu však Smradlavá obluda. V gardistovi jsem poznal jednoho z těch, které jsem kdysi mlátil do přilby. Měl jsem ho zabít.

Erenion omráčil Přetáhnu tě holí už na začátku našeho souboje. Byl rychlý a měl výbornou techniku. Velice nebezpečný člověk, pomyslel jsem si.

Pak se brána za námi se zaskřípěním otevřela.

Za bránou na nás číhala temná propast.

Vedl přes ni kamenný můstek, široký jen pro jednoho člověka.

Na jeho konci stál trpaslík, oděný v kroužkové zbroji, se sekerou u boku.

„Jsi stratég Thecio?“ zavolal na nás.

„Ano!“ zařval jsem mezi dvěma kryty.

Rozběhl se přes můstek.

Hwindar již zabil jednoho ze svých protivníků a zrovna si vyměňoval zuřivé údery s tím druhým. Princezna zasáhla svého protivníka do nohy a zrovna se kryla za osamělým stromem. Gersitir byl zraněný, ale přesto se stále oháněl svým kladivem.

Erenion se oháněl svým mečem, jako by byl dřevěný a roztříštil mou hůl na kusy. Kéž bych si stihl nasadit obsidiánovou zbroj, napadlo mě, zatímco jsem vytasil svůj posílený meč. Schytal jsem od kapitána jednu ránu, ale ta jen sklouzla po mém pancíři.

Trpaslík doběhl k nám. „Pomož jí!“ zakřičel jsem, přestože jsem si v tomto směru nedělal žádné naděje.

Trpaslík pomohl.

Rozběhl se ke střelci, který držel princeznu v šachu a zamával sekerou.

Byl stejně rychlý, jako Hwindar.

Střelec neměl nejmenší šanci – trpaslík jej jednoduše rozsekal.

Gersitir skolil svého protivníka.

„Teinine!“ zařval Erenion a zuřivě bodl Gersitira přímo do břicha.

To mě dohřálo.

„Morsar!“ zařval jsem a nabral jsem kapitána mečem.

Zbroj to vydžela, ale síla úderu jej srazila přes okraj propasti: „U Netheru.“ Zaklel jsem a klekl jsem si ke kovářovu tělu.

Hwindar konečně skolil posledního protivníka.

Padl na mne stín.

Trpaslík.

„Tvůj přítel bude žít,“ řekl tiše.

„Je na čase si promluvit.“

ADVENTURE MAPA

(HLUBINY)

DOWNLOAD

Vítám vás u mého nového bonusu: Adventure mapy s názvem Hlubiny. Jde o spíše kratší záležitost, ale pokud chcete prolézt všechno, chvilku vám to sebere. Cestu ukazují Systémové truhly, Questové deníky, cedule a RS lampy.

V této Adventure mapě se stanete badatelem, bádajícím po zpola zničených komplexech Heetzigu. Tento komplex byl kdysi domovem pradávné civilizace. Proto se můžete těšit na luštění pradávných nápisů, překonávání pastí a prohledávání slují boj proti monstrům a zaslouženě nabyté poklady.

Mapa jede na gamemode 2 (Adventure mode), tj.nelze ničit ani pokládat bloky.  Nelze ukládat pozici na postelích, proto doporučuji ukládat pozici kopírováním složky savů. Některá místa jsou poměrně nebezpečná, pokud však vím, vše by mělo jít překonat.

Je možné, že vydám i více než jedinou verzi, zvláště pokud najdete nějaké chyby.

Mapa je kompletně v češtině (s výjimkou nápisů ve starém jazyce).

Každopádně prosím, komentujte, hodnoťte a bavte se.

 

  • Již dokončenou sérii Stín draka naleznete zde spolu s dokončenými díly Zrodu draka.
  • Stále probíhají jednání o zfilmování Stínu draka (a stále asi ještě chvíli budou).
  • Jen pro případ, že by to někomu ušlo, Zrodem draka skončí mé působení na serveru majncraft.cz, (avizovaný Pád draka se ruší) z důvodu časového vytížení. Doufám, že to pochopíte.
  • Zfilmování Života creepera bylo z neznámých důvodů smazáno ze serveru YouTube.
  • Adventure mapu Hlubiny můžete stáhnout odkazem pod nadpisem, nebo zde: ↓DOWNLOAD↓
  • Dotazy a návrhy můžete psát na e-mail Shadoe-Restalon@email.cz nebo do komentářů. S pozdravem Shadoe.

Přihlásit se...

Zapomenutéheslo ?

Registruj se u nás!